Werkplek reserveren – detail functionaliteiten lijst
Pleqq van Flexxit bevat de volgende functionaliteiten
Algemeen
- Te benaderen via desktop
- Responsive app op de telefoon of tablet
- App in de appstores*
- Reserveren van werkplekken, vergaderruimtes, parkeerplekken
- Combinaties van reserveringen mogelijk
- Alle functionaliteiten zijn maximaal configureerbaar (aan/ uit te zetten)
- Door starttijden te variƫren kan spreiding worden bereikt zodat drukte bij parkeren of bij de ingang/ lift/ trap etc kan worden voorkomen
Reserveren
- Reserveer een werkplek, vergaderruimte, parkeerplaats, etc
- Reserveer combinaties (bijvoorbeeld met parkeerplekken)
- Vind een dag/ dagdeel/ uurtje dat vrij is om te reserveren, in een kalender, op een plattegrond of in een schema
- Maak een reservering in 1 klik
- Alle gemaakte reserveringen staan in 1 overzicht
- Reserveringen kunnen per uur/ dagdeel of per dag gemaakt worden
- Reserveren kan meerdere dagen vooruit
- Reserveringen kunnen worden geannuleerd
- Instelbaar tot wanneer er gereserveerd kan worden (last minute?)
- Instelbaar vanaf wanneer er gereserveerd kan worden (hoe ver vooruit)
- Instelbaar tot wanneer er geannuleerd kan worden
Inzicht
we kunnen diverse views bieden, die antwoord geven op de volgende vragen:
- Wanneer is er een plekje vrij voor mij?
- Wie is vandaag op kantoor? Of morgen? Of op een andere dag?
- Wie werkt vandaag thuis?
- Wanneer is hij/ zij op kantoor? Ik wil met met hem/ haar afspreken.
- Wie heeft vandaag deze plek al gereserveerd? Of op een andere dag(deel)?
- Wanneer is deze plek vrij? Hele dagen of dagdelen/ uren?
- Waar zit hij/ zij vandaag?
Informatie en gebruikersondersteuning
- Informatie pagina’s met uitleg
- Gepersonaliseerd reglement – welke regels gelden voor mij?
- Veelgestelde vragen pagina
- Contact pagina
- Dynamische plattegronden*
Allocatie van capaciteiten
Deze kunnen worden ingesteld
- per dag/ uur
- per sectie werkplekken
- per gebruikersgroep
Gedragsturing en Kudo’s
Klanten die dat wensen kunnen medewerkers belonen voor ‘goed gedrag’, bijvoorbeeld voor het maken van een reservering op een woensdag in plaats van op een donderdag. De Kudo’s die hiermee worden verdiend kunnen vervolgens bijvoorbeeld gebruikt worden om met voorrang te reserveren op de meest gewilde plek.
Rapportages
- Bezetting: benutting van de ingestelde capaciteit per sectie per dag
- Betrokkenheid: percentage medewerkers dat per week 1x op kantoor was, 2x, 3x, 4x of 5x
- Adoptie: percentage medewerkers dat per week een reservering heeft gemaakt
- Contactonderzoek: Wie was de afgelopen weken op kantoor toen een specifieke persoon er ook was
Beheer
- Gebruikers beheren (dit kunnen we ook automatiseren en/ of uit handen nemen)
- Werkplekken en secties toevoegen/ wijzigen/ verwijderen
- Allocaties instellen/ aanpassen
- Reserveer namens
- Reserveer repeterend namens
- Annuleer namens
Integratie
Flexxit heeft ervaring met integratie met diverse systemen, waaronder parkeer systemen, P&O systemen, Outlook en salarissystemen. Ook beschikken we over API’s die we onder voorwaarden beschikbaar kunnen stellen.
Roadmap
Flexxit werkt met een roadmap. Klanten kunnen wensen indienen voor wijzigingen of nieuwe functionaliteiten. Hieruit maken wij selecties, o.a. op basis van aantal klanten dat ernaar vraagt en de mate waarin het past binnen onze filosofie. Periodiek komen nieuwe functionaliteiten beschikbaar die klanten al dan niet in gebruik kunnen nemen.
*Binnenkort beschikbaar
- App in de appstores
- Interactieve plattegrond
- Dynamische plattegrond
- Vaststellen van no-show