/

March 18, 2025

CO2 rapportages zijn verplicht. En een zege! ๐Ÿฑ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ท๐—ผ๐˜‚๐˜„ ๐—ผ๐—ฟ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฒ

COโ‚‚-rapportages maken kan veel tijd kosten van afdelingen en van medewerkers, maar het kan geautomatiseerd worden รฉn geeft inzicht.

Flexxit helpt organisaties rapportages te automatiseren en inzicht te krijgen in gedrag. Onze inzichten drage bij aan:

โœ… Betere bereikbaarheid
โœ… Lagere kosten
โœ… Hogere medewerkerstevredenheid
โœ… Minder administratieve rompslomp en inzicht
โœ… Lagere CO2 uitstoot

Dit bericht is onderdeel van een reeks. Eerdere afleveringen vind je op onze website. In dit bericht lichten we de vierde verder toe.

 

Gedrag beรฏnvloedenAutomatische COโ‚‚-rapportages

Flexxit biedt geautomatiseerd inzicht in gedrag en impact van gedrag. Met dit inzicht en met onze online tools kunnen onze klanten succesvol verduurzamen.

Wij automatiseren het verzamelen van de data en combineren de data. De meeste organisaties hebben alle benodigde data, zoals data uit P&O systemen, rooster systemen, toegangscontrole systemen en parkeersystemen.ย 

Voorbeelden van rapportages die we met de data maken, zijn:

  • Uitstoot per medewerker per dag voor woon-werk verkeer en zakelijk vervoer
  • Reiskostenvergoedigen per persoon per dag
  • Thuiswerkvergoedingen per persoon per dag
  • Fietsbeloningen per persoon per dag
  • Parkeerkosten per persoon per dag
  • Bezetting van werkplekken
  • Bezetting van parkeerplekken
  • Geaggregeerde rapportages per segment, per locatie of per periode

 

๐Ÿ“ŒGedrag beรฏnvloeden Case: een ziekenhuis in Utrecht – 32.000 declaraties per maand geautomatiseerd

Bij een ziekenhuis in Utrecht implementeerden we een online declaratiebot. Deze berekent maandelijks 32.000 dagen aan variabele vergoedingen. Hiermee besparen we tijd voor HR en voor de medewerkers.

๐Ÿ”— Lees hier de hele case

 

Gedrag beรฏnvloeden

De gedetailleerde inzichten helpen onze klanten maatregelen te treffen voor lagere uitstoot, betere bereikbaarheid of lagere bezetting. Ook hierbij helpen we onze klanten. Met onze online tools beรฏnvloeden we het gedrag. Hierover schreven we in een eerder artikel.