Kantoorbezetting (en thuiswerken)

AdobeStock_22573642-scaled_5_11zon

Ik zoek een oplossing op het gebied van kantoorbezetting en thuiswerken.

Wordt er bij jullie op kantoor veel vanuit huis gewerkt en is het onduidelijk wie wanneer op kantoor werkt, thuiswerkt of vrij of ziek is? En is er daardoor soms een tekort aan werkplekken op bepaalde dagen? Of juist een structureel overschot? Flexxit maakt inzichtelijk wie wanneer waar werkt en maakt dit ook stuurbaar. Hierdoor kunnen we een betere spreiding over de week realiseren en weten medewerkers waar ze aan toe zijn.

Slimme arrangementen beïnvloeden gedrag

We combineren middelen tot slimme arrangementen per segment en hiermee beïnvloeden we gedrag. Bijvoorbeeld een werkplek met gratis luxe lunch en een parkeerplek op woensdagen en op donderdagen slechts enkele werkplekken met parkeerplaats en lunch op eigen kosten.

Beleid, uitvoering én beheer

Flexxit is jouw partner. Vaak is de beleidsvorming het startpunt van onze betrokkenheid. We stellen samen realistische doelstellingen vast en ontzorgen bij de uitvoering en bij beheer. Met onze dashboards en ‘draaibare knoppen’ meten we de resultaten en stellen beleid eenvoudig bij waar nodig.

Declaratie- en administratielast ontzorgd

Het reserveerbaar maken van werkplekken levert veel bruikbare data op. Wij kunnen dit o.a. gebruiken voor geautomatiseerde declaraties voor de medewerkers, sluitende administratie voor woon-werk vergoedingen en thuiswerk vergoedingen en CO2 rapportages.

Optimaliseer kantoorbezetting en thuiswerken met Flexxit

Bij Flexxit bieden we oplossingen voor het effectief beheren van kantoorbezetting en thuiswerken. Of je nu te maken hebt met onduidelijkheid over wie wanneer waar werkt, een tekort aan werkplekken op bepaalde dagen, of juist een structureel overschot, wij helpen je om deze uitdagingen aan te pakken. Onze tools maken inzichtelijk wie waar werkt en zorgen voor een betere spreiding over de week, zodat medewerkers altijd weten waar ze aan toe zijn.

Inzicht in werkplekbezetting

Wij bieden realtime inzicht in wie wanneer op kantoor werkt, thuiswerkt of afwezig is, waardoor je beter kunt plannen.

Flexibele werkplekreservering

Medewerkers kunnen eenvoudig werkplekken reserveren, wat zorgt voor een efficiënte benutting van kantoorruimte.

Automatisering van declaraties

Onze oplossingen automatiseren declaraties voor woon-werk- en thuiswerkvergoedingen, waardoor de administratielast vermindert.

Gedragsbeïnvloeding door slimme arrangementen

Wij combineren middelen tot slimme arrangementen per segment om gedrag te beïnvloeden en werkplekgebruik te optimaliseren.

Onze producten

Deel hier jouw uitdagingen met ons