
Ik zoek een oplossing op het gebied van kantoorbezetting en thuiswerken.
Wordt er bij jullie op kantoor veel vanuit huis gewerkt en is het onduidelijk wie wanneer op kantoor werkt, thuiswerkt of vrij of ziek is? En is er daardoor soms een tekort aan werkplekken op bepaalde dagen? Of juist een structureel overschot? Flexxit maakt inzichtelijk wie wanneer waar werkt en maakt dit ook stuurbaar. Hierdoor kunnen we een betere spreiding over de week realiseren en weten medewerkers waar ze aan toe zijn.
Slimme arrangementen beïnvloeden gedrag
We combineren middelen tot slimme
arrangementen per segment en hiermee beïnvloeden we gedrag. Bijvoorbeeld een werkplek
met gratis luxe lunch en een parkeerplek op woensdagen en op donderdagen slechts enkele
werkplekken met parkeerplaats en lunch op eigen kosten.
Beleid, uitvoering én beheer
Flexxit is jouw partner. Vaak is de beleidsvorming het
startpunt van onze betrokkenheid.
We stellen samen realistische doelstellingen vast en ontzorgen bij de uitvoering en bij
beheer. Met onze dashboards en ‘draaibare knoppen’ meten we de resultaten en stellen
beleid eenvoudig bij waar nodig.
Declaratie- en administratielast ontzorgd
Het reserveerbaar maken van werkplekken
levert veel bruikbare data op. Wij kunnen dit o.a. gebruiken voor geautomatiseerde declaraties voor de medewerkers, sluitende administratie voor woon-werk vergoedingen en thuiswerk
vergoedingen en CO2 rapportages.